dijous, 31 de maig del 2012

Melmelada de roses

Melmelada de roses. Lola Quero. Xil·lografia


Melmelada de roses 
(Lola Quero)

Quins ingredients necessito per preparar .. Melmelada de roses? 

100 gr pètals de rosa  
150-200 gr de sucre  
1 llimona  
1 l. d'aigua 

Talla la
base pàl·lida dels pètals utilitzant unes tisores. Renteu-los i escorre'ls bé. Ruixar-los amb el suc d'una llimona i pressionar lleugerament.

Barreja en una olla l'aigua amb el sucre i posa a foc mitjà fins que es faci un almívar. Afegeix els pètals al almívar i posa a escalfar a foc lent per 15 minuts. Retirar del foc, afegeix el suc de llimona restant i remou. Reposar per dues hores.

Una llepolia que permet acompanyar qualsevol carn (llom de porc queda molt bé) o untada en pa amb un sabor espectacular.

Lola Quero
-:-

¿Qué ingredientes necesito para preparar .. Mermelada de rosas?

100 gr pétalos de rosa
150-200 gr de azúcar
1 limón
1 l. de agua

Corta la base pálida de los pétalos utilizando unas tijeras. Lavalos y escúrrelos bien. Rociarlos con el jugo de un limón y presionarlos ligeramente.

Mezcla en una olla el agua con el azúcar y pon a fuego medio hasta que se haga un almíbar. Agrega los pétalos al almíbar y pon a calentar a fuego lento por 15 minutos. Retira del fuego, agrega el jugo de limón restante y remueve. Reposar por dos horas.

Un rico dulce que permite acompañar cualquier carne (lomo de cerdo queda muy bien) o bien untada en pan con un sabor espectacular.

Lola Quero
-:-